söndag 18 oktober 2009

Tristan "snurrar"

Lördag 17 oktober

Henrik jobbade 8.30-16.00.
Tristan och jag busade lite uppe i sängen medan Tindra sov, han snurrade flera varv helt själv, från mage till rygg och tvärt om. Riktigt roligt att kolla på honom, så lycklig han var.


Jag kände mig mycket bättre så jag körde på med städning, då vi ska ta tillbaka de gamla resårmadrasserna, som just nu blockerade hela vår hall, så togs dammsugaren fram och då var det lika bra att dammsuga och torka alla golven. Tindra som är rädd för dammsugaren passade på att busa som bara den på resårmadrassen.

Tindra strular vid nattningen, så less på det nu, bävar för morgondagen när jag är ensam igen vid nattningen.

Taco-middag med ett glas rött och tända ljus sedan till efterätt, lite plockgodis. Vi somnade båda två direkt efter i soffan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar