lördag 17 oktober 2009

Garaget städat!

Torsdag 15 oktober

Henrik ledig dag så han hade bokat in med svärfar att han skulle ha kommit tidigt på morgonen för att städa i garaget så att Donald får plats med hans snickerier. Donald dök upp först till lunsch då Anki varit och tagit flunsavaccinet. Men men garaget blev städat tills största delen, vi behöve köpa ordentlig arbetsbänk med verktygsförvaring.


SISTA AMNINGEN???
Mest troligt så blev det sista amningen i kväll. Jag och Henrik satt vid datorn och kollade lite div då Tristan vaknade, jag tog upp honom i famnen och han fortsatte att sova i 20 min, det var så mysigt. Testade då han började skruva på sig att ge honom bröstet och han tog det utan gnäll, han åt i 10-15 min å då har han tömt vad där är. Han ville dock som vanligt inte ta högersidan. Men men han åt en stund under så mysig stämning. Jag njöt verklien av stunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar