lördag 17 oktober 2009

DUNDERFÖRKYLD!

Fredag 16e Oktober

Bad Henrik om sovmorgon redan på kvällen innan då jag hade så j...a ont i bihålan. Sov til kl 9.00 vaknade av att svärfar knackade på dörren och var här för att komma igång att jobba i garaget. Men då Henrik inte hade ätit frukost blev de båda två sittande ett bra tag här inne. Donald passar verkligen på att hålla Tristan och att komma närmare Tindra för varje gång. Det uppskattar jag verkligen. Han tom gav Trisse flaskan :-)
Donald gick ut men Henrik planerade igenom inköp till att fixa i garaget, då somnade jag om i soffan och vaknade först när Donald kom in igen och sa att han behövde handla verktyg så far och son åkte iväg och handlade i 3,5h. Så totalt slut jag var när det kom tillbaka, satt totalt apatisk i soffan. Lite McDonkan o 2st panodil sedan var jag rätt hyfsad igen.

2 kommentarer:

  1. Usch din lilla stackare!! Hoppas du får vila ordenligt nu så du hinner återhämta dig! Krya på dig kramar från Linda och Isac

    SvaraRadera
  2. Huha, vilken pärs. Hoppas ni får en bra natt och att du vaknar pigg och kry imorgon! Kramar

    SvaraRadera