måndag 12 oktober 2009

Tristan pussas

Söndag 10 oktober

Fy så dåligt jag mår! När jag klev upp höll jag på att tuppa av, så otroligt trött mådde illa och var yr som bara den. Det känndes som om jag inte fått en enda timmes sömn på hur många dygn som helst. Hela förmiddagen försvann som i ett töcken. När T fått sin lunch tog jag med henne upp och sedan som vi i 2,5h. Efter det var jag lite människa igen, 2 st huvudverkstabletter och en hel del vätska så.

Vid melliset så sa Henrikt till Tristan som stog i Henriks knä att "pussa pappa" oxå gjorde H pussljud med munnen, Tristan vrider sitt lilla huvud mot Henrik och pussar honom på munnen, detta funkade 3 ggr i rad :-O

Tindra hon har börjat räkna, det hörde vi väl förra helgen första gången men jag har glömt att skriva in det. Hon räknar klockrent till 4 sedan brukar det bli 8,9 ibland 10. 5,6,7 kan hon med lite hjälp men hon har ngn gång klarat till 8 själv.

Tindra fick fatt i min bröstpump idag och skulle ge dockan mat, lite felplacerat men ett gott försök ;-)

Kl 22.40 landade Morbror Micke i Ängelholm han fick iaf se lilleman när han kom så sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar