lördag 10 oktober 2009

Barnkalas för Diddi som blivit 2 år

... ojojoj snart är det Tindars tur att ha 2årskalas. Tur det är jul innan.


Idag åkte jag på Leklust, scraproom, barnenshus och Citygross utan barn. Det var skönt att slippa allt i och urplockande i bilen även om jag känner mig väldigt naken utan vagnen.


På scraproom fick jag sådan inspiration att göra kort igen så jag blev helt överväldigat och kom därifrån helt tomhänt iaf. Ville ju ha allt så det gick inte att bestämma sig. Saknar min hobby,måste ta mig tid att sitta lite med det igen.

På Leklust blev det present till Diddi, förkläde med grillvante och en kockmösa. Diddi var supersöt i hela kittet men jag hade tyvärr inte kameran redo just då. Här är ngr andra blider istället.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar