onsdag 30 december 2009

Fredag 18e decemer

Lämnade bilen på Volvo så det belv ett himla strul för att ta sig till babysimmet. Mellanlandade lite hos farmor innan vi gick till badet, det blev lite tight med tid så vi fick skynda oss. När vi kommer fram visar det sig att förra fredagen tydligen var sista gången innan jul! Allt detta strul för ingenting.

Jag tog syskonvagnen och gick från badet ner till söder då jag lovat att kika inom jobb och säga Hejdå till Monica Nåbäck som gick i pension idag. Det känns lite tomt redan nu att hon inte kommer att finnas på plats när jag går tillbaka till jobbet.

Gick efter avtackningen tillbabaka till Knutpunkten och hämtade paketet som MaPa skickat med bussgods, julklapparna :-). Jag glömde totalt bort att det var en flyttkartong så det blev lite bökigt att få med den hem på bussen men hem kom vi tillslut.



Avtackning av Monica "monkan" Nåbäck på jobbbet hade lovat att gå in och säga hej då så jag tog båda barnen med mig dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar